Gör om bloggen..

Är så otroligt svårt att fixa bloggen så den blir bra, vet ju inte riktigt vart man ska ändra
saker för att ändra t.ex så vissa saker flyttar sig, testar mig fram lite och har funkat hitills nästan iallafall..
Har gått tillbaka till blogg.se för tredje gången gillt nu ! Bloggade på nattstad ett tag men orkade verkligen inte
med det pågrund av att man inte kan göra om designen där.
Har haft sådan huvudvärk idag att jag fått plåga mig att sitta vid datorn och göra klart headern och allt annat i bloggen.. Har fått göra om det flera gånger, blir ju liksom aldrig nöjd. Skulle vara glad om jag
vore proffs på photoshop och på att veta vad alla tecknen i kodmallarna betyder..

Men är man blond så är man ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback